Västerås, lördag

Usch, usch, usch
jag var så nervös under natten och
morgonen.
Hysterisk på mig själv
att jag ska måsta ta på mig ett spinningpass
utanför trygghetszonen.
Men det var fantastiskt snälla motionärer och
det gick bra.
Åsså satt ju kamrat Maria på första raden
som moraliskt stöd,
även om hon gav mig arga ögat en stund ;)
 
Så här ser ledarens cykel,
Ser du spotlightsen i taket?
 
 
Så här ser det ut i Örnsköldsvik
 
 
Spinningcyklar för motionärerna.
Hemma har vi bara några få blå cyklar.
 
 
Utsikt från spinningsalen,
ner till stora salen där det var jympa för de minsta
och deras föräldrar
 
 
Sen hem till drottning Holms borg,
med man, hundar och många barn
åsså en kär mor Barbro.
 
Här är en seriös familj som ser på Emil och en omprogrammering.
 
Åsså finns det söta barn 
åsså finns det sötare barn.
 
 
Hundarna sprang i full fart i djupsnön.
Kan säga att det gjorde INTE min hund. 
 
 
Hund på nära håll
 
Kära Maria 
 
 
Och Marias underbara mor Barbro.
 
 
 
Gullunge
 
 
Tant Ullis med lilldockan,
faktum är att jag fick lyfta upp henne efter hon gnagt på mitt knä.
Fniss.
 
 
Oxfilé till middag med Felix.....
 
 
och hans kära föräldrar.
Så gott och så trevligt.
Tack kära vänner!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0