Västerås, fredag

Då har "me and my dog been at home".
 
Tåg till Västerås
och jag har världens snällaste sötaste hund
 
 
Fredagen blev en praodag som pensionär.
Måste säga att jag kan nog söka jobbet.
 
Låg och läste,
ut med hunden
åsså lååångfrukost 
innan studiebesök på Friskis.
Fick en guidad tur av spinningansvarige Martin.
De är 19 500 medlemmar.
I Örnsköldsviks stad bor det cirka 23 000.
FAST det är uppdelat på två ställen
i Västerås.
Deras stora sal rymde 140 pers,
där skulle de också ha 80 Vasaloppsspinnare den 1 mars.
 
Roliga fondväggar hade de.
 
 
Utanför spinningsalen
 
 
Populära indoorwalking
 
 
 
Efter Friskis fick jag prova på att träna på Vibekes gym, Actic.
 
När vi kom hem hade far gjort blodpalt. 
Lycka!
 
Lite skidor sågs på tvn och läste bok,
innan semla och
sen promenad till födelsdagsuppvaktning och 
smörgåstårta.
 
Hem till finalen i "På Spåret".
Laxmacka, film och sen sängen. 
 
Upptäcker att jag inte tagit ett enda kort på min far och Vibeke.
Vansinnigt oansvarigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0