De kom....

Vet inte om jag vill bli pensionär
för det verkar som om tiden går så fort
så att de ofta springer genom vardagen.
De hastar hit och dit och
ska hinna allt och
verkar inte stanna upp,
förutom framför tvn. 
 
Min far och Herr P damp ner på kafffe en onsdag,
bokstavligen.
Jag försökte möta upp dem i inlandet,
men de var inte kvar i länet.
Vi lyckades dock haffa dem en gång till 
för att ta bildbevis och 
äta en middag med dem.
Tror de stannade 12 timmar,
och då räknar jag in hela nattens timmar.
 
Just ja, bildbevis.
 
Herr P som vi fick bjuda på champagne,
en vecka innan sin stora födelsedag.
 
 
Tre generationer hann vi ta också
under middagen.
Som fick far att göra ett positivt tecken
 
 
Kul är det i alla fall att ses och 
tack Gabriel för att du hann fånga några av oss tillsammans på bild!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0