GT o typiskt Öviksbor

Efter en dag på golfbanan
var det dags för GT eller 
Gyllene Tider och
Linnea Henriksson att entra scenen.
Jag måste säga att jag tycker att GT är liiite bäst före datum,
så jag tänkte inte betala 500 kr för att se dem på nära håll. 
Jag valde istället 280 meter därifrån
mätt med en avståndsmätare för golfare.
 
 
Utrustade med dryck,
popcorn,
filt och 
frukt
tog vi plats.
Vi stötte på bekanta som tänkte sitta i bil
och se så vi drog med dem till vårt lilla picknick-ställe.
 
 
Här är det lite mörkare på kvällen
 
 
..... och vi har blivit några fler. 
Tror vi var 20 bekanta och bekantas bekanta
på vår platå innan kvällen var slut.
Kan säga att det är inte alltid man diggar loss så gott i ett bostadsområde.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0