Dagen bild

Jag kan inte namn,
eller jag kan en massa namn men inte kanske till rätt person.
Eller så ändrar jag namn som jag tycker passar till personen.
Om någon säger ett namn,
säger jag att jag inte känner den personen
ELLER
så frågar jag min man.
Han kan förklara för mig vem det är och
om jag känner den personen.
När det skulle komma en person för att titta på vår lägenhet,
sade min man namnet och
att han bröt lite.
Han sade namnet och
hos mig ringde det ingen klocka.
När sen personen kom,
visade det sig att jag känner honom väl,
inom jobbet.
Så väl att vi till och med ha tillbringat dagar tillsammans på jobbresa.
Suck, jag är hopplös och
gissa vad min man tyckte.........
 
Men riktigt så illa är det inte som på bilden
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0