Påsken

TRE fantastiskt soliga dagar har vi njutit av i snön.
Jag har mest suttit i soffan och lapat sol,
ätit, yinyogat, åkt skidor och bara varit.
Det enda vettiga jag gjort är att laga mat och 
frostat av en frys.
Annars slappat i solen.
Underbart!
 
Jo förresten jag har åkt lite skidor också.
På nedre vägen såg det ut så här på fältet när jag stannade.
Ett stopp och fyra kort åt olika håll....
 
 
 
 
 
 
Mor, man och hund satt fint i sofforna i snö och skinn.
 
 
 
Små is-konstverk i snön
 
 
 
Mamma eskimå ?
 
 
Slappaste hunden....
 
 
Åsså åkte jag det blå spåret uppe på Solberget.
Åkte två varv så det blev sex kilometer och 
hunden fick springa.
Spåren var hårda och fina så här på morgonen.
 
 
Utsikt från spåret
 
 
Jag själv...
 
 
Och på toppen av berget hittade jag min man.
Som tog sig en tur på annat sätt än skidor.
Själv for jag hem med jordens skavsår.
 
 
Och vi satt vidare i soffan i solen och slappade.
Nice!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0