Lördagen den 6

Så var han här igen min käre far.
Alltid lika trevligt att han kommer hit.
 
Fredagen bjöd på mat på Public.
Suss och Arne såg oss på långt håll och 
trodde att jag skaffat en ny man,
en blond.
Åsså var det bara min far, fniss!
 
Lördagen blev en utflyktsdag med två bambi på skidor och
två hundar som hade koll på alla ben.
 
 
 
När jag är ute med ett proffs,
då har han koll på att skidorna är körbara efter fika
i Timmerviken.
 
 
 
 
 
 
 
Taro fick hänga med utan sin son,
han njöt att vara barnfri och
ensam med Decibell
 
 
Efter fall på skidor utav oss som var på två ben,
kopplade vi av på olika sätt.
 
 
Sen var det middag och 
L U L E Å mot Färjestad.
Nu väntar Luleå i final mot Skellefteå
Norrlandsderby
 
 
Decibell var oengagerad tycker jag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0