Veckan

Vissa veckor går förbi i rekordfart.
Andra veckor stannar i minnet.
Denna vecka kommer jag aldrig att glömma.
Detta för att jag har nog hunnit med alla känslor;
glädje, sorg, vrede, ångest, frustration, lugn, nöjdhet.....
 
Ibland behöver inte alla känslor vara mina,
men jag känner av dem.
Själv har jag flyttat och känt sorg från dem jag lämnat.
Jag har haft ångest över att hamna i en ny sitution,
en situation som många anser att jag kan,
fast jag inte varit där på snart fem år.
Glädje och sorg med dottern.
Tack för motion,
tack för Friskis,
där jag får jag vara glad,
där får jag motion,
där får jag låta bli att tänka på annat.
Jag fortsätter i morgon med golf.....
Där finns det ännu en aspekt;
här och nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0