Feedback

Att jobba som vägledare har blivit mycket information o administration.
Sååååå när jag hamnar i "riktig" vägledning med någon som
"inte vet var hen är på väg"
o vi får träffas flera gånger,
då är det magiskt att få vara med på vägledningståget.
Idag har jag varit på en sådan resa!
Vi började på ett helt annat spår men slutade i rätt riktning.
Hen sade att det varit roligt och rätt,
sen tittade hen på mig o sade:
- Du är en fantastisk person!
Oväntat o jag blev rörd.
Som vägledare är jag bara tacksam
över att få vara guide på hens magiska resa
mot framtiden.
Jag längtar redan till mitt nästa resa med hen,
för vi ärbara i början på hens färd mot framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0