Söndagen den 21 oktober

Sov åtta timmar som en stock.
Härligt väder. 
Messade med sonen och 
han sade ja
till en promenad runt Höglandsjön och
sen freestyla till en lunch på Kvantum.
Guess what kind of lunch?
 
 
 
Varm Oboy och super-duper-macka!
Yeaaaaha!
 
Sen soolong  till sonen och hej till modern.
Ner på stan och sen till dottern och svärsonen.
Vill bara poängtera att han svär inte ett dugg
Vidare hem för att göra middag
som idag blev misslyckad.
Det var ett nytt recept på en potatisgratäng,
med gorgonzola, västerbottenost och päron
Den gick att äta men inte mer
Tur dottern och svärsonen kom med en kladdkaka....
Hem med mor och 
satt jag med nya spinninglåtar och
sneglade på Solsidan.
Stöp i säng vid 22..
Kunde inte sova
Slumrade till och vaknade med ett ryck.
Låg vaken och tänkte på alla promblem som
blir gigantiska på natten.
04:15 tänkte jag kliva upp,
men då somnade jag!
 
Ni förstår vilken måndag jag har haft....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0