Lördagsförmiddag

Kanonväder ute.
Jag vill ut i skogen.
Dottern och svärsonen
tror det är första gången jag använder ordet svärson.....
skulle ut med vänner till Ögletjärn efter lunch.
Det passade inte mig och inte dem.....
att jag följde med.
Här kommer en parantes:
alltså nu har barnen kommit i den åldern,
att inte mamman bestämmer utflyktsmål för familjen.
Men det är intressant att höra var de gör sina egna utflykter.
Blir faktiskt varm i hjärtat,
när vår dotter väljer ett ställe som vi återkommit till varje år,
sedan hon var två år.
Kärlek!
 

Då ringer jag kamrat Katarina.
Hon ska dock vara på Skyttis hela dagen
för ÖIBs damer spelar match.
Men då får jag låna hennes underbara dogs och
gå ut i skogen med dem. 
Hon slipper sitt dåliga samvete och
jag får min tur i skogen att vara till nytta.
En win-win situation!
 
Dessutom fick jag med mig kameran!
 
 
 
 
 
Här kommer Zigge....
 
 
Här kommer Taro.
 
 
Och här går de i koppel
 
 
Vi var på Skyttis.
Och här är jag på väg till innebandyhallen 
som syns i högra upperhörnet
 
 
.....i väntan på skidsäsongen, eller?
 
 
Här kommer hösten......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0