Klädparty

Usch tänker du,
inte ett till!
Men jo det är skoj när Gun ordnar!
 
Det är nämnligen så här att då får man en inbjudan som säger;
ta med dig kläder som du inte vill ha,
ta med dig något som passar till en buffé
ta med en valfri dryck
ta med dig en vän
och kom till mig på fredag klockan sju.
 
Jag bjöd in Eva och Katarina,
jag gjorde västerbottenspaj och 
köpte med lite grönt och lönnebergakorv,
jag tog med vin och alkoholfritt till mig och
en kasse avlagda kläder.
Jag hämtade mina väninnor och
for till Gun.
Så trevligt, 
så kul,
så gratis.....
 
 
 
Vi fick också höra om en nya BILLIGA ekoprodukten Nonique
vips kändes DET, nästan som världspremiär....fniss
 
 
http://nonique.se/
 
 
 
Så här såg kvällen ut:
 
MATEN som alla bidrog med
Och här kom det fram lite bubbel.....
 
 
Och här är alla kläder.
 
 
Det provades
och grävdes
och skrattades
och allt matchade till
svarta tights och svarta stövlar...
nästan :)
 
 
Jag kom med en kasse och
gick hem med fyra plagg:
en crossväst till golfen
en tjocktröjeväst i storlek XS
en vit tröja och
en svart tunika
 
 
En härlig kväll slutade med att jag skjutsade hem mina väninnor och 
stöp i säng klockan ett.
En härlig fredaga i glada väninnors lag!
 
Tack och puss Gun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0