FriskisoSvettis kick off

Typ en till två gånger per år 
blir vi funktionärer inbjudna till en kick off.
Det är alltid trevlig med lekar, god mat, bastu och
många lättsamma hurtiga människor.
I lördags var det dags igen.
 
 
Naturligtvis var det lagtävlingar också.
Mitt lag "gym" var nog bäst fast vi kom fyra.
Men i alla fall alla på Friskis är tävlingsmänniskor.
Ni kan ju tänka er att det liksom hettar till emellanåt.
Men jag blev endå väldigt varm i hjärtat
när jag blev kallad "pryd och präktig" under kvällen.
Liksom lite mallig att jag äntligen jobbat mig till en sådan titel,
så mallig att jag tror jag ska ta med den i min CV.
 
Skoj och trevlig hade vi i alla fall på 
Friskis och Svettis Örnsköldsvik.
 
Och dessutom väldigt hemtrevligt och mysigt!
I år var det den-fasta-personalen som piffade och dukade.
 
 
 
 
 
 
Och stora-salen-ledarna höll i lekarna
som hölls delvis i stora salen....
 
Domarna har överläggning.......
 
.....och lag Dans Fuego väntar på sin tur....
 
 
Och domarna tävlar...
 
 
Det här skulle visa sig vara det vinnande laget,
har förträngt vad de hette.....
Jag och Annika är INTE bitter,
helst inte Annika...
 
 
Annika intervjuar Annika.....
 
 
Det här ÄR stora salen....
 
 
Som alltid på alla träffar ska godisskålen fram.
Kanske lite overkill i lördagskväll,
kan jag tycka.....
 
 
Nöjd och glad tog jag sen bilen hem och
tänker på hur härlig hösten kan vara när man har roligt.
Tack Friskis för vårt engagemang!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0