Varmt hjärta

Hur var det då detta med feedback?
Hur mycket kan jag bli generad av positiv feedback??
Generad, men måste säga att jag blir varm i hjärtat
 
Igår var jag och min man på affären och handlade.
Jag träffade en kvinna där som brukar träna på Friskis.
Hon förordade box-passet och
jag känner att jag ska prova på det framöver.
Vi skilldes åt men så vänder hon sig om:
- Vad fint Gun hade skrivit om dig på facebook, säger hon.
- Jasså? svarade jag, vad då?
- Oj, du har inte läst! Då ska jag inte säga mer, du får läsa själv, sade hon och log.
 
Hem, åt och sen skulle vi iväg för att se hockey,
men jag var ju tvungen att kolla på FB först.
Där stod:
 
Ville bara säga att jag är stolt över dig Ulrika Engfors Holmbom!
Har hört av så många att du är en superduktig spinningledare på Friskis och Svettis!
Dina pass är både jobbiga och roliga!
Jag blir så stolt då jag får höra detta om mina kära kompis Ullis!
Du är bäst! Puss Puss:-)
 
- Äsch, svarade jag och vidare, tack! Puss
Måste säga att jag blir fortfarande rörd, glad och varm......
 
Tack Gun
för att du är så bra på att
sprida positiva ord och handlingar,
till din omgivning,
bara genom att vara DU! 
Fortsätt med det,
kära vän.
Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Du är värt allt. Jag vet att du är seriös i allt du gör och då är det extra skoj att få höra av andra de jag visste redan! Du fick så mycket beröm så jag delgav dig bara hälften denna gång. Jag tänkte pytsa ut lite nu och då så att du inte blir kaxig.
Vi alla behöver bekräftelse för att veta att de vi gör betyder något för någon annan. Kärlek till dig! Puss Puss

Svar: Bra att du inte vill att jag blir kaxig. Just nu blir jag mest bara generad....Puss
Ulrika Engfors Holmbom

2012-11-01 @ 08:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0