Speciellt

Min man frågade mig innan helgen
- Vill du ha något speciellt att äta?
Jag tittade upp från Facebook, funderade och svarade:
- Nej!
Och fortsatte sen att datorisera.
Då bröt tredje världskriget ut.
- Så du vill inte ha någon frukost, och du till inte äta på hela helgen?!?!?!
- Du frågade efter något speciellt......
- Inte får man någon hjälp här med handlingslistan!!!!
Då blev jag arg.
- Fil till frukost, mjukt bröd med smör och rökt skinka, kaffe med mjölk i........
Sen fortsatte jag:
- Varför är du arg?
Fick inget svar.
 
Jag tror att det var för att jag satt vid datorn när han kom hem.
Sen att jag gjort middagen färdig till honom,
för jag skulle på Friskis och ha spinning,
varit ut med hunden och
varit till återvinningen efter jobbet.
Det tror jag inte att han tänkte på.
 
Men NU spekulerar jag.
Och vi är fortfarande gifta ;)
 
Måste bara fråga:
Vad hade du svarat på om du fick frågan om speciell mat under helgen?

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Pölsa

Svar: Naturligtvis! Nästa gång jag får frågan.... Puss
Ulrika Engfors Holmbom

2012-11-12 @ 12:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0