Skämma bort

Min väninna Gun, tänker alltid på alla andra,
hon har blivit bättre på att tänka på sig själv också.
 
I fredags var det dags för mig och min man 
att skämma bort Gun,
med en annorlunda fredag, 
för henne.
För mig var det en vanlig fredag
 
Jag hämtade henne.
Visade henne runt på Friskis,
villket var premiär för henne
att vara där.
Sen fick hon kämpa sig igenom ett spinningpass med mig.
Fast hon tränar massor med folk med BungyPumpStavar,
blev det nya muskler för henne.
Hon duschade och
jag städade lokalen. 
Sen hem till mig.
Min man kockade och 
hade tänt ljus i hela lägenheten.
Vi åt fetaostsallad och kyckling.
Och sen satt jag och Gun och 
bara surrade. 
Min man kokade kaffe och bjöd på efterrätt.
Och vi surrade.
Vips var Guns skjuts här och
vi var väl inte nöjda med att tiden rann iväg,
men glada att vi tog oss tiden en fredagskväll.
 
Tack kära vän <3
Tack kära make för att du fixade för oss  <3
 
 
 
 
PS Gun har också skrivit om vår kväll.
http://www.gunslevoga.se/ont-i-rumpan/
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Tack älskade du! Puss Puss

Svar: Puss tbax <3
Ulrika Engfors Holmbom

2012-11-04 @ 11:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0