Måste bara

Har du någon gång liksom bubblat inombords och bara måste få ut det? DÄR är jag NU!!!! 
 
Och jag har liksom ingen att prata med. Eller rättare sagt jag skulle nog bli behandlad som tokig om någon bara skulle lyssna på mina tankegångar just nu. Så då är det bra med en blogg!
Jag saknar min kusin Gugge jättemycket just nu. Vet inte varför. Helt plötsligt börjar jag sakna vår brevväxling från tonåren.Vi kunde skriva vad som helst, hur som helst och hur slarvigt som helst och bara gilla det OCH förstod det. Just nu känns det som om vi brevväxlade varje vecka men jag tror inte det var så ofta. Var tog den tiden vägen? Jag har smsat henne idag för att berätta om "vår" dotter. Det har blivit vår dotter för min dotter är såååå lik Gugge på många sätt. Just idag ringde dottern och var så glad över kommande dans. Dansmovesen har hon från Gugge. Och jag kommer på att jag skulle lägga ut bilden på min matsalsmålning för Gugge ville se hela den. Den som jag har målat efter Verdic Art principen. Lagt ut den på FaceBook till henne. Det var då jag var tvungen att skriva en kommentar alá brevväxlingen. Hoppas hon uppskattar den. Och nu sitter jag här och hoppar på stolen för hela denna helg ska jag använda i den kreativa Verdic Art-andan. Jag är så lycklig! Jag ska få skapa. Sen ska jag hem. Min dotter skjutsar mig till vänner som bjudit mig på middag. Vad mer kan man begära? Jo, kanske att hund och make skulle vara hemma. Men de är på en plats som gör dem lyckliga. Nu måste jag stänga ner och gå till VerdicArt kursen. 
 
Kärlek och Lycka till alla från bubbel-Ullis. 
 
PS så här ser tavlan ut från förra Verdic Art kursen DS
 

Kommentarer
Postat av: Gugge

Vad rörd jag blir!<3
Hoppas din nya målning blir lika bra som denna. Mor Ewa skulle ha älskat den, hon tyckte ju om färger i alla dess former:-)
Kram och fortsätt att bubbla!!

Svar: Kram kära vän!
Ulrika Engfors Holmbom

2012-11-19 @ 08:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0