Måndag

Skickar ett sms till min man, klockan 17 på måndagen. 
"På väg hem"
Får till svar:
"Välkommen hem"
Jag ler och blir lite varm i magen.
 
När jag kommer hem luktar det gudomligt!
Min man har inte bara lagat middag.
Han har lagat tre rätter,
tänt ljus och dukat fint.
 
Det behövs inte mer för att vara lycklig en vanlig måndag.
 
 
 
 
 
 
 
Varm tomatsoppa till förrätt.
Spagetti och köttfärssås till varmrätt och
en kopp kaffe med en chokladbit till efterrätt.
 
Inte bara lycka utan också kärlek
<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Jag blir rörd. Kärlek. Det gäller att få guldkorn i vardagen! En vanlig måndag kan vara helt underbar!
Puss

Svar: Visst måste man ta vara på guldkornen i vardagen!
Ulrika Engfors Holmbom

2012-11-15 @ 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0