Dagens citat

Person G:
- Jag har stått stilla i vikt, i ett år. Men nu plötsligt har jag gått upp tre kilo. Undrar varför?
Jag svarar:
- Du kanske har ändrat något?
- I min diet (typ LCHF) får man nu äta choklad. Det är ju så gott, kanske har blivit lite för mycket.
- Vad äter du då för choklad?
- Jag äter en nyttig, en sådan med grönsaker i.
- Vad är det för choklad?
Person G kommer tillbaka och visar stolt upp den goda chokladen.
- Ser ni vilka fina färger som är i chokladen!
Jag och mor skrattar och säger samtidigt:
- Det där är ju NonStop.
Person G ser förvånad ut och säger:
- Vet ni vad det är för grönsaker?
- Det är inte grönsaker, det är färgglada godisar fyllda med choklad.
- Åhhh, person G blir lite ledsen. Och jag som tycker så mycket om dem
- Du får gå över till mörk choklad på 70 % så blir det bättre. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0