Banta, javisst!

Jag tjatar om Verdic Art,
men det är så magiskt att vara med på det så jag 
KAN INTE LÅTA BLI!
 
Det är så att jag har kommit på att det är världens bästa bantningsmetod.
Kan säga att det är nog enda gången jag har blivit irriterad 
att jag måste avbryta för att äta och fika. 
Känns otroligt onödigt! 
Otroligt dumt!
Otroligt slöseri av tid!
 
Så jag som har sagt att jag ALDRIG mer ska banta.
Kan nu säga att jag går på Verdic Art-metoden,
eller varför inte VA-metoden.
Fniss!
Och då kan jag äta allt
så som en underbar trerätters middag gjord av Katarina L och 
det är också magi och fantastiskt gott!
 
Det ingår i VA-metoden och 
även i Amandas Lust-metod.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0