Skellefteå

Valde att åka upp igår till Skellefteå för att hälsa på kär kusin och hennes sambo.
Vi ses inte ofta, men när vi ses känns det som om vi alltid träffas.
Denna gång fick vi ta en promenad till annan kusin för fika.
"Faster" var också där, så trevligt!
Vi tittade på gamla kort och
försökte kartlägga våra världar.
Alltid lika kul.
Sen bar det hemåt till kusin,
och jag blev portad i köket.
Uppskattades,
helst när laxplankan var gudomlig.
Myspys hela kvällen!
Kanske det blev lite jobbigt att jag kom,
för en lätt försovning inträffade i morse.
De är finkänsliga och
skyllde på att kattorna var lite jetleggade efter sommaritidsinföranadet.
Nu väntar tandborstning,
ryggövning och sen till kusins jobb.
Sen ska jag iväg till CV och kolla på Valiweb med kollegor från Örnsköldsvik.
Alltid full huggning och trevligt när jag kommer till stan,
där semifinalshockyn lever vidare.
Go SAIK GO!

PS idagens "Norra" finn det en klänning med alla SAIK-spealares autografer,
som ska aktioneras ut. Undra om jag ska lägga ett bud?
(tyvärr hittar jag ingen länk)

Men en länk till årets by som hade krönts:
http://norran.se/2012/03/skelleftea/arets-by-heter-fallfors/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0