Lördagen den 3/3

Alla som känner mig,
vet att jag INTE gillar at åka motorfordon i skogen.
Men ibland måste även jag krypa till korset och
ge mig ut i naturen i avgasrök.
Denna gång för att sällskapet lockade,
och så fick jag åka pulka.
På vägen ut hade jag Marcus 13 år som sällskap.
Tidigt på morgonen,
är jag väl bevis på.



I alla fall gjorde vi en massa reklam för Loka.
Renlevnadsmänniskor i skogen!

 

Familj från södern,
som gillade både solen, snön och renarna.
De trode de var på safari...

 

Dagens rätt;
raggmunkar, fläsk, lingonsylt
gjord på öppen eld i Murrikan.



Emma 9 år gjorde en egen soffa;
soffan emma.



På vägen hem hade jag nytt sällskap;
en tuff brud och jag.
"Emma och jag vi har det så bra...."



Är detta en madrass som någon ställt upp mot boden...?



Vid utkikstornet stannade naturguiden för titt.
Jag vågade upp!!!!



  

Oj, här är hela mitt trevliga sällskap,
kan säga att det är en naturbild.



En bild av Emma,
min dalmålscoach.
Hon är min inspiration när jag ska vara Svea.
Denna 9-åring som är en trygg dalkulla,
är också min vän.
Det är skönt att vänskap inte går efter ålder,
för då skulle vi inte vara vänner.
Tack Jenny och Jan,
för att jag fick ha en dag i slalombacken med Emma!



Kvällen blev lång och hysterisk,
när inte Sean Banan gick vidare till Globen i Melodifestivalen!

Marcus, Emma, Decibell och jag gick ut i den mörka natten
och kollade på stjärnorna.
En magisk kväll med många stjärnor;
Orionsbälte, karlavagnar
åsså
Marcus och Emma ........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0