Bevis

Jag går mycket, mycket sällan på hockey,
fast alla hejar på Modo och alla bryr sig.
Min man vet att JAG gillar två andra lag:
Skellefteå och Frölunda.
Inte sån fan att jag biter på naglarna och
håller koll på tabellen,
utan gillar dem på avstånd.

Så härom veckan bjöd min man in mig till Fjällräven Center,
för att titta på när Skellefteå skulle vinna över Modo.
Då tänkte jag att jag skulle ha bevis på att jag var på matchen.



När jag sen kollar på bilden,
vad bevisar den egentligen?
Jo, två ismaskiner på en rink och
att det sitter en flicka i vit mössa på en stol.
Kan inte ens bevisa att det är i Lyan.
Hur tänkte jag?


Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Jag tror att du hemskt gärna ville ha en bild på min man i din blogg : - D

2012-03-01 @ 22:10:43
Postat av: Pernilla S igen

... han jobbade inte den matchen.

2012-03-01 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0