Mor och dotter dag

 När min dotter och jag båda hade en ledig dag,
bestämde vi oss för en mor och dotter dag.
Hon fick bestämma precis vad som helst att göra.
Det blev båtåkning med faster och oncle S,
grilling och bio.
 
 
 
Snygga hundar hade vi med ockå,
som dessutom hjälpte till att plocka lite blåbär.
 
 
 
Mat hade vi med för minst 10 pers
 
 
Efter båtturen blev det laxgrilling med thai-nudlar hos Anders J.
Vi lämnade gänget för att fara på bio och vi såg:
 
 
Jag skrattade och tyckte den var bra,
men du kan se den hemma i soffan,
för det är inte såååå mycket effekter.
Dock se och tänkvärd!
Gillade du "Tootsie" på 80-talet,
så är det här samma genre.
 
När klockan sen var 23:00 och
vi hämtade mannen och for hem,
stöp jag i säng,
medan dottern for på egna upptåg.
 
Jag somande 23:30 och
vaknade utvilad på söndagen klockan 10:10.
Ops!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0