Helgens roligaste

Vid fikabordet sitter fem personer som dricker kaffe och äter smörgås.
Pappan och sonen har varit ute och snickrat.
Pappan säger till den vuxne sonen:
- Har du tvättat händerna?
- Ja, jag gjorde det innan jag satte mig och fikade.
- Bra! Kan du då göra en skinkdelning åt mig.....
 
Här tittar pappans syster och fru på mannen och börjar tokskratta.
De två kvinnorna har fått en helt annan bild i huvudet,
än den att sonen tar upp en skinkskiva och delar den för att läggas på smörgås.
Och det roliga var också,
att han måste var ren om händerna ;)
 
 
Under helgen har vi också diskuterat tatueringar;
Vilket vägmärke skulle du vilja ha som tatuering på din skinka?
Ett förslag är
stoppmärket först och under
enkelriktat.
 
 
 
   alternativt    
 
Ett annat är
ut fart.........med ljust denna av stavning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0