Teknikens under(gång)

Jag är inte superteknisk men klarar mig hyfsat i vardagen.
Även om den yngre generationen kallar mig för analfabet inom området.
Nu har jag fått ett mms.
Går in på onlinemms.se för att se,
för jag har inte mms-funktionen.
Har funkat hur bra som helst tidigare,
men nu kommer problemet....
eller frågetävlingen!!!!
VAR hittar jag mitt mms?
Var ska jag knappa in min kod?

Tips; kolla länkarna nedan!

onlinemms.se
 
     
Börja skicka SMS, ta emot SMS. Du når hela Sveriges mobilkunder.
www.telenor.se/sms
Företagstjänster Utan Installation. Kvalitets SMS 39 öre Inom Sverige!
www.tellustalk.com
Bredband + 46 TV-kanaler 379:-/mån. Telefoni & Spotify Premium Ingår!
www.telia.se
Vi Bjuder på 100 Bilder Gratis! Beställ fler för 0,75 kr/st
www.fujidirekt.se/100
Skicka SMS med adressbok. 50 öre per SMS.
www.mosms.com
Skicka SMS från datorn. Gratis testkonto!
www.ip1.se
Bästa prestanda till bra pris via fiber i StorStockholm
www.stockholmsstadsnat.se
Bra täckning även i skogen och på sjön. Teckna här!
www.Net1.se
Ladda upp ditt släktträd Gratis och enkelt
www.myheritage.se
Panasonic och Aastra Lägst pris på mobila lösningar
www.telekompaniet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0