Drömmar

Tre nätter i rad har jag haft konstiga drömmar.
Drömmar som får mig att fundera.
Jag tror att de drömmar jag kommer ihåg,
också har ett budskap till mitt vakna jag.

Men hur ska jag tolka följande drömmar?
- Stor fest där liksom allt är sönderslaget och små sönderklippta pappersbitar överallt.
- Bekant som kommer med en ny kvinna, och har flyttat ihop med denna.
- En manlig kamrat har något i örat. När jag petar där kommer ålar ur öronen och näsan.

Kan liksom inte sluta och fundera på innebörden.
Eller måste jag sluta grubbla?
Men det undermedvetna
jobbar ju som bäst på natten.

Får nog grubbla vidare på om jag ska grubbla över drömmarna,
eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0