Modevisning

Hur kul är det att gå på modevisning?
Måste erkänna att ibland är det asroligt!

I onsdags vara jag på frisörtvåornas modevisning,
där treorna hade hårshow med tema rock och döden.
Hittade också trevligt sällskap av en pensionär och hennes sonhustru.
Det är ju alltid kul att kunna se kläderna i rörelse,
istället för att de bara hänger på en galg.
Bra att se,
dåligt för börsen.

Min dotter var med i hårshowen.
Här är hon med sin stylist.





Här är Emmys modell i min klänning!!!
Alltså jag köpte denna klänning år 1997 i Turkiet.
Jag har satt på mig den otaliga gånger och
konstaterat att
"nej, detta är inte jag"
Och så har jag hängt tillbaka den i garderoben.
Men det var ju en mening att jag skulle köpa den.
Meningen att den skulle vara med i en modevisning
år 2012.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0