Energi

Ibland träffar man personer som ger en energi.
Ibland är det människor man väljer att umgås med.
Ibland är det människor som kommer i min väg,
som jag inte känner "på riktigt".
Saga är en sådan person.
 
Det roliga var att jag sprang på henne på lunchen i veckan.
Hon stannade upp och vi pratade lite.
Hon tog sig tid att prata med tant Ulrika.
Kan inte säga vad det är,
men hon är så cool, stark och lugn,
att när jag träffar henne
kan jag stanna upp och hon liksom strålar energi.
Saga är stark.
Saga kan stå i plankan nästan 10 min.
Saga HAR energi,
jag är glad att jag ibland kommer i hennes väg.
 
 
 
Saga har en blogg på Tidningen 7s web.
http://www.webben7.se/12591-julstok_ala_saga.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0