En dag i livet

Första passet som ledare i Friskiskläder.
Lite nervös.
 
 
 
Men jag tyckte att jag var på G.
Mia skulle promt komma in och
prata om de nya trasorna som ska användas i nya salen.
Åsa C stod i bakgrunden.
Och jag var lite stolt att ha första passet i den nya spinningsalen.
Åsså mitt i allt hälsar Mia mig välkommen och
jag får en present.
Totalt oväntat, generande och fantastiskt kul!
 
 
 
 
Skyndade sen hem för att kunna bjuda på försenad födelsedagsmiddag till Katarina.
Grekisk pyttipanna med tsatsiki, Emmys goda smulpaj och Med Andra Ord stod på schemat.
 
 
Fyra hundar i en fyra går också bra,
tur de är små.
 
 
Tror endå att Love var lite nöjd sen och
bara ligga på rygg med ett hundben mellan ramtassarna.
Han var så söt sen när han såg mig så jag tog en bild till,
men djuuuuuuuuuuur är sååå snabba i bland
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0