Mars månad

Var tog mars månad vägen?
Det känns som om jag inte riktigt hann med
och ändå har jag haft åtta semesterdagar.
Hmmm, ibland klumpar det roliga ihop sig.
Vad har jag då gjort?

Den urgulliga familjen från Avesta besökte oss
för slalom och skoter första helgen i mars.



Den andra och tredje helgen tog jag mig till och från Cervina,
du vet skidåkning en vecka i soliga Alperna.

MED underbara resekamrater...
det gick bra trots Hit-researrangören.



Den fjärde helgen då firades sonen och .......



vi hade middagsgäster

   

På söndagen for jag till kusin Gugge i Skellefteå.
Och då passade vi på att hälsa på kusin Kicki.
Så här är tre kusiner från Hedlundssläkten!


 
Förstår inte att jag inte fick kort på Gibbe,
dock på hans förträffliga laxplanka....



...och på kattorna

 

Där kom det en tisdag därefter,
som jag var ledig på för att gå Sensuspedagogen 1.

Den femte helgen
liksom med första april plus torsdag och fredag,
var jag på Friskis steg 1 utbildning på Värmdö.

Bilden visar faktiskt början på ett rörelepass.
Kondition och svett i all ära,
det är oftast rörelse vi behöver för att inte bli stela.



Nu kommer påsken och jag ska inte göra nått!
Just ja,
kamrat Marie ska fira sin 50-årsdag.
Det blir skoj,
helst när hon är först ut i ligan att fylla jämt,
i år igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0