Friskis

Jag har fått förmånen att gå en ledarutbildning Steg 1 för Friskis.
Tack snälla!
Fyra dagar med massor av bra information om träning och
allt där i kring.
Vi har också tränat massor med olika pass och joggat.
Har ändå inte värsta träningsvärken,
är mest trött i kroppen.
Nu har även jag förstått tjusningen med att jogga
och hur man kommer till steady stay!
Fick tom erbjudande om att bli startledare för några nya joggare.
Tänk jag som aldrig joggat!
En mycket trevlig deltagaregrupp som har utvidgat mitt nätverk
med mycket kompetenta, energiska, superduper-ledare,
som dessutom kunde bjuda på sig själv på avslutningsfesten.
Eller som min rumskompis Malin sade;
- Det kändes som ett matsalsdisko från årskurs fem.
Känner lite sorg nu när det är slut.....



En av kvällens lekar
om att inte bryta kedjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0