Nyfiken

jättetrött igår efter lååång fest på lördag,
dock en mycket trevlig tillställning,
och sen golf igår
vad händer då sen,
jo,
tv4 ska visa en film kl 21,
en film som jag sett början på,
när jag åkte buss till Sundsvall
nu hade jag chansen att se hela
The Reader,
det gjorde jag,
till kl 23:45
hur kändes det i morse?
hur mycket straffade sig min nyfikenhet?

men ganska skönt att vakna i duschen,
efter en timmes skivstångspass,
med urgulliga Friskis-Mia
åsså gick denna måndag också,
fast jag varit trött,
nöjd,
tränade,
och
har fått en underbar helg,
med kamrater
känns bra nu,
men jag undrar hur det känns,
nästa gång som nyfikenheten håller mig vaken......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0