Listor

Jag är en list-människa.
Jag får ingenting gjort om jag inte skriver en lista.
I går kväll till "Fantistic four" skrev jag dagens lista,
som bestod av:
- Skriva minnesanteckningarfrån i fredags.
- Boka spinning till onsdag morgon kl 7
- Klippa Decibells klor
- Hitta två låtar att sporta till
- Tackkort till AiChi
- Mönster till kjol
- Tjejligejulklapp
- Mp3  på Clas Olsson
- Kolla julgardiner
- Damma vitrinskåpet
- Ta upp Jesus och Goebblefigurer



Nu är det så att jag inte hinner allt.
Mönster till kjol är kvar
Men jag valde att fara med Emmy och hennes gulliga handledare Linnea,
när de skulle proffsfotas.
Hur kul är inte det?
Tror ni kan se resultat framöver på:
http://www.sjalvfalletovik.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0