Karma

Jag älskar att ge presenter till andra,
men jag har svårt at hitta rätt present till folk.
och jag är asdålig på att ta emot.
Jag förstår inte varför JAG ska få,
jag vill ju ge, dela med mig. 
Men en sak som jag hittat är
genom Sensus, just nu, förut IF Öka.
Att ge av min kunskap som ledare i Ai Chi.
Ai Chi är så mycket ge,
men jag mår underbart att få ge av dettta koncept.
Det är väl inte för intet som Ai Chi betyder Kärleks Energi.
Så nu ville jag ge min grupp en massa när det var avslutning.
Det blev jättegoda muffins



Lätta att göra,
goda att äta:
http://www.coop.se/Recept--mat/Recept/p/pepparkaksmuffins/

Åsså kom dessa underbara kvinnor från Tindra.
Och vad fick jag?
Ett av deras nyproducerade ljus.
Mmmmm, Ai Chi....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0