Tänka utanför boxen


Ska man hitta på något nytt kan det vara svårt att göra helt nya saker.
Då kan man faktiskt lägga ihop två gamla saker och göra en ny sak.
Entreprenörskap, kallas det säger min kamrat Marie.

Så nu har jag och min man hittat nya lösningar.
Vi lade ihop grill och snöbjörn och fick....

 

...skojade bara!

Vi har ingen skottkärra så då tog min man snöbjörnen.
och det kommer jag att fortsätta med!
Det bästa är att jag kratta på skräpet istället för att liksom rafsa ihop och lyfta i.
Vi har dock hitta en nackdel,
det blir svårt att köra barn i den...

Sen tvättade sonen kläder och
det finns ingenstans att hänga.
Då tog jag ett bord och
hängde tvätten under och
fikat ovanpå!



Sen tar man två gästrum som är kalla och
gör ett kallföråd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0