Tiden går fort ......

......när man är orolig.
Att inte hinna blogga är som att inte riktigt andas.

I alla fall har måndagar blivit en hur-trött-som-helst-dag.
Efter jobbet väntar Friskis-gymvärdskap.
Och sen är liksom luften slut,
och då har jag tagit på mig tvättstuga.
(Idiot)
Som i och för sig min man började med.

Tisdagen började lite tråkig
men sen avslutade jag det sista administrativa i mitt jobbEUprojekt.
Fantastisk känsla att lyckas få ihop det.
Då vill jag fira och firade rejält:
jag tog en långpromme med hunden i solen
och sen fick HON bli badad.
Efter middagen blev det mycket trevligt slut
med Mary Kay, hudvårdskurs hos kamrat Marie.
Supertrevligt!

 

Igår packades det ihop på kontoret.
De som finns kvar på avdelningen,
säger att det kommer att sakna oss och
att ingen kan ersätta oss som har varit så trevliga.
OCH jag måste nog hålla med.....

Handling på Kvantum och sen mat med fulla bordet av gäster.
Det blev tacosallad.
Tänk att sådan enkel rätt kan vara så god?!?!



Onsdagskvällen avslutatas ju alltid med Ai Chi.
Vilken fantastisk feedback jag får av deltagarna!
Den finaste är väl:
"Varje gång vi har Ai Chi känns det som dagen före julafton"

Idag väntar nya utmaningar med de nya jobben.
Wish Me Luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0