Lördagen

Några måsten på vintern med skidor.....



....är att åka månskenstur och
att åka på isen vid Sommarhemmet
(konstigt att skidåka vid SOMMARhemmet)
I år var det föööör kallt att åka i månskenet,
så måste nummer 2 måste bara infrias.

Så i morse for jag med hunden.
Kan säga att jag var ensam på isen.

 

Förstod varför när jag vände tillbaka,
såg en frusen, förvånad hund och fick motvind.
Jag pratar klass 2 motvind.

Så jag genade genom...



OCH då stod de där...........

 

Det är någe visst med liveanimalplanet.

Så jag lyssnade på radion och fick höra starten på skidskytte.
Såg slutet hos kamrat Marie som jag fick äta matsäcken hos,
för där var det lä.
Fick hem ett skrivbord från henne.
Såg lite på 3-milen hos min mor när jag leverera en......



.......till henne.

Skjutsade mor till stan.
Till sonen och såg slutet på 3-milen.
Hem och gjorde min goda pizza och
såg på skidskytte.
Gud, så god min pizza är.
Sen såg sonen och jag på två filmer;
Black Swan och Despicalble Me med min nya favvo-replik
"Oh my good, den är så fluffig så jag kan dö"

Hyfsad sportig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0