Juholt vs Kajan

I fjol var Johan "Kajan" Wester i Vasaloppsspåret och gjorde succe tyckte jag.
Nu har sossarna skaffat en ny partiledare och jag tyckte jag sett honom.
Men det var inte Juholt jag sett det var Kajan.
Fniss!

 

De kanske inte är så lika här,
men kolla dem när de rör sig,
då är de kopior i rörelserna och
de är stora, resliga män båda två.

Detta med sossarna får mig alltid att le.
Ända sen jag fick reda på att Östros och
jag har varit skolkamrater i två år,
och jag har aldrig sett honom.
Jag fick ta fram föregångaren till skolkatalogen.
Jag skrattade för jag kände inte ens igen honom där
När Östros pratar på tvn då hör jag inte vad han säger
jag bara skrattar.

Så jag kan säga
att en rolig sosse,
förlänger livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0