Lördag

Inatt kl 01.30 var jag ut på balkongen och
sade åt grannarna,
att de skulle gå in och diskutera.
De tyckte jag skulle komma upp till dem istället.
Fniss, jag ville ju sova!

Somnade med ett leende på läpparna och
sov som en stock till 09.45.
Suck!
I alla fall hann jag med att damma en del,
innan min personal shopper klev upp och
vi gled ner på stan.

Jag har nog en sjukdom,
för alltid när jag handlat på rea
måste jag hem och räkna på vad det egentligen skulle kosta,
på fullt pris,
och hur mycket jag egentligen betalat.
Idag sparade jag in nästan 1000 kr!

Hittade sonen och extrasonen på stan,
så jag fick fika med tre ungdomar på Barista.
Mysigt!
Sen handlades det mat som vi skickade med killarna,
och jag och dottern traskade hem.
Emmy friserade extrasonen medan jag lagade tacosallad.

Till middag var det jag, mina barn, extrasonen och gulliga Ida.
Jättetrevligt!
Efter mycket övertalning fick inte Emmy klippa sonen.
Suck!
Sen avslutades middagen med jordgubbar och
ett jordgubbsbubbel.
Lycka!



Nu har ungdomana checkat ut och
jag är ensam med hunden.
Nu väntar lite städning,
damma står på schemat.
DET känns i alla fall bra när det är gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0