Köpt

Ibland kan man köpa sig lycka och vänner.
Ganska praktiskt.

I lördags köpte jag en bh för många pengar på Fin Inunder.
Idag har jag varit lyrisk över min ursköna, snygga bh.
Min man gillar den med.
ALLTID ett plus.

Igår tog jag golflektion,
som jag fått av min man i present.
Gulle han!
När jag svingat en stund,
fick jag massa beröm av ProChristian och
några få korrigeringar.
Underbart att köpa sig feedback!

Idag var jag hos fotvårdare Kerstin.
Jag pratade på och hon avbröt mig:
Tror aldrig du haft såååå fina fötter!
Du har knappt någon psoriasis!
Lite mallig blev jag över de köpta snälla orden.

En sak som måste ha påverkat min psoriasis och
mina vackra fötter är väl detoxen.
Inte billig, inte helt lätt men alldeles underbar,
när resultatet är positiv fotfeedback,
mindre trött och lite lättare.

Det ska alltså kosta att ligga på topp!
Jag som trodde att det bara hade med att man hade MYCKET pengar,
men det är alltså så att folk vill ge en massa beröm,
när man även köper tjänster.
I like!
I morgon blir det ny golflektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0