Födelsedag

Underbar dag!
Vaknade när min man sade:
Gratulerar på födelsedagen!
Puss

När jag körde ut ur garaget,
med jobbilen,
spelade de min favvolåt:
http://www.youtube.com/watch?v=eM213aMKTHg
och jag sjöng för full hals.

Både min mor och far ringde och grattade.
Iväg på jobb där folk sjöng ja¨må du leva på arabiska.
Fränt!
Jag bjöd på frukt.
Lunchen bestod av fetaostsallad ute i solen.
Mums!

Jobbade färdigt, Emmy
fick fara och jobba på Max.
Max fick vara med och grilla min födelsedagsmiddag hos honom.



Stefans underbara hamburgare och grillad majs.
Lycka!
Var dock väldigt sparsam i och med att det är det första jag äter
som inte är detoxat på en vecka.
Begränsning, som min psykolog säger.

Åsså fick jag present av mina närmaste:
Cykelkorg, cykellampa och tre golflektioner.
Precis vad jag behöver!



Sen hem och ladda med fruktbuffé och glass



Lovar att all frukt gick åt!
Nu är det så att jag tog kort på de som var här,
men de är så suddiga,
vad nu DET beror på, vet jag ej!



Rosor av Carina och Lotta och
fam Lundgrens.
Så underbara!

Av svägerskor och svågrar fick jag en cykelkorg(!) ,
2 påsar med bilar och matchande badskor
och presentkort på bh.
Precis vad jag vill ha!

När sen fam Lindström kom höll jag på att svimma,
när de kom med ett avlångt paket.
Jag öppnade lite,
och sen fylldes jag av enorm lycka:
Katarinas gammskidor,
som jag har suktat efter hela vintern!
Vad säger man?
Lycka!
...och kanske; nu blir det årskort i backen.
Då vaknade min man upp och ropade:
Ja, då kan du vara med mig hela vintern!!
Puss




När jag sen gick ut på FB hade jag fått cirka 80 grattismeddelande.
Och även om det BARA är FB, värmde det i mitt hjärta.

Så nu kan jag njuta av denna ålder,
för min kamrat Maria har sagt att nu är vi i den BÄSTA åldern,
rent statistiskt sett (?)
och hon vet väl, för hon är precis en vecka äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0