Detoxavslut

En vecka med detox och jag kan inte sluta.
Tror sällan att jag har mått så bra och
jag har inte druckit kaffe på en vecka.
Trots ett liv utan kaffe är jag mer pigg än vanligt.
Hamnar inte heller i paltkoma efter lunch.
Å andra sidan om man få äta vacker mat i massor,
såsom grönt och frukt,
jag är konstant mätt, inte proppmätt,
då kan jag ju fortsätta.
MEN jag har börjat äta tillbehör
såsom kött, fisk och jag är inte slavisk.
MEN basen är fortfarande grönt och frukt.
OCH jag är inte sötsugen!!!
OCh inte kaffesugen!!!!

Så om du är intresserad så hittade jag hela metoden
och alla recept på:
http://kosttips.se/detox.html

Bilden nedan är det vi köpte förra veckan innan detoxstarten.
Vackert va!
Och kan ni höra rösten som räknar upp alla saker ur Anna Skippers
program; du är vad du äter!
banan, vitkål, bönor, persilja, fänkål......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och hå! Det var inte lite recept att välja på

såg gott ut en del av det i alla fall :-)

Funderar på att testa!

Såg att man fick dricka lite kaffe coh lite vin :-)

tur!!!

// Många kramar marie

2011-06-15 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0