Aldrig försent

Nu har jag gruvat mig sen i mars;
jag MÅSTE plantera om blommorna.
Jag har checkat av med kamrat Kattis,
att jag får göra som i fjol;
ta med blommorna till henne och söla i massor.
Men har jag gjort det.
Igår blev de gjort.
Bättre sent......
I alla fall så gick det på cirka en timme,
från det att jag gjorde i ordning tills de var duschade och klara.
Varför har jag väntat?
Men visst ser det lite proffsigt ut när jag laddat upp!
Nästa som på en blomsteraffär!
Lade massor med plastpåsar i botten för att inte stoppa upp
Wasaloppet....förlåt avloppet.
Wasaloppet trodde Emmy att det hette när hon var liten ;)

 

Det är en sladd på bild två.
Strömkabeln till diskmaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0