Mer av tiden i Västerås




Min älskade far; Jean Paul i sin älskade jobbarjacka.
Tagen när vi är runt och kollar läget...och snön....
och veden <3

 Mina kära vänner Maria och Jan och deras två hundar; Tessy och Zigge på promenad i ett snöigt Västerås och massor med minusgrader. Det blev en promenad på sju kilometer i underbart vinterväder. 
Det är underbart att ha en sådan BFF som Maria, som har känt mig sen jag var barn. Och att hon fortfarande vill umgås med mig?!?! En sak till, hennes man har också blivit en vän, inte bara till mig utan också till min man.
Det är underbart med vänner som gillar en, trots alla fel och brister.
Men det är väl just därför de är några av mina absolut bästa vänner. 
Sen är det ju en bonus att de har börjat spela golf...;)

  Efter promenaden blev det glögg och jag blev vägledare
(vilket jag älskar och gör det gärna på fritiden också).
De fick jobba hårt för att hitta alla de rätt egenskaperna.



Hoppsan hoppsan, här kom min trerättersmiddag som SJ bjöd på. Fantastiskt gott!

Just ja, jag hann ju med en socka, nej två sockor, till min kära dotter.....

 ...och en mössa till min käre son.
(men var är torgvantarna jag stickade till svägerskan?)

Hann också med lite shopping på bland annat IKEA.
Hann också med att äta ute och hälsa på en tjej som fyllde 25 år
(ja, jag känner faktiskt så unga personer, även om jag nu bara hängde med andra)
fick också se en fantastiskt fin lägenhet i city.
Det var också en slags retreat att se utsikt, lägenhet och träffa trevliga unga människor.

Tack alla som gjorde min vecka i Västerås till en lugn, underbar och minnesvärd tid.
Ni finns i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0