Lycka

- Mamma, på söndag när vi kommer från IKEA,
då måste ni skjutsa hem mig. Då vill jag att du stannar,
jag bjuder dig på middag och
så ser vi ett program som jag laddat hem
som jag tror att du kommer att gilla.
Vad säger du?

Ja, vad säger man som mamma?
Ett nej är otänkbart utan jag sade 
JA med ett stort varmt hjärta!

Så efter IKEA, skjutsade vi hem resten av familjen.
For hem till sonen.
Packade in alla grejor.
Satte upp nya gardiner.
Sen satt jag där på order i soffan.
Medan sonen bjöd på kolsyrat vatten och
vi såg på stå-upparen Bo Burnham(?)
en ung kille med snabb, grov humor
som passar mig och sonen.
Efter det började min son med maten,
vi tog våra tallrikar och hade en äkta
TV-dinner, samtidigt som vi såg på handboll.
Sen diskade han och slog på MTV,
för där såg vi sen på
Americas best danceshow.
Och i första pausen fick jag glass.
En underbar söndag med min vuxna son
hemma hos honom.

Lycka <3


Kommentarer
Postat av: Gugge



Men så mysigt<3<3<3

2011-01-27 @ 08:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0