Lååååångvecka

Tänk att jag gör samma fel varje "jullov". Massor med ledighet och sen börjar jag med en helvecka att jobba. Hur tänker jag? Kan det vara så att min hjärna är lite kall och svårstartad. För när det gäller sommarsemestern då är det självklart att gå en onsdag och sen börja en onsdag, måste bero på att hjärnan då är uppvärmd. Då har man liksom två halvveckor, en före och en efter semestern. Det känns ju faktiskt som man får två veckors semester till, nästan. I alla fall blir det inte lika jobbigt den sista och första veckan före och efter semestern. Men det kommer ju en julledighet till hoppas jag, lite senare i år. Kanske jag redan april, när jag söker till sommarsemestern, ska lägga in om jullovet redan då. Hmmm, tål att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0