Glasögon igen


Jag brukar alltid att prova ut bågar ENSAM
med en kompetent person hos optikern.
Denna gång var jag tuff och
vi var helt överrens om att detta var min nya båge.
Jag hämtade dem på lördagen och
på tisdagen gick jag tillbaka och ville ha nya.
Det är ju liksom inte jag.
Varje gång jag satt på mig dessa glasögon 
fick jag känslan och längtan över att få bära kostym och slips.
Till slut frågade jag min man:
-Vad är det för fel?
-Du blir så maskulin!
Det var droppen och
jag förstod min känsla
för kostym och slips.

Sen hittade jag denna bild på Lars Orup
så förstod jag att jag måste byta.
Tre personer har nu sett mig i mina nya bågar och godkänt dem
Så om två veckor slipper jag känna mig som en Orup.


 

Visst är det lite TV-känsla över glasögonen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0