En känsla

Ibland är det dagar som är tunga
Ibland har man dagar som är lätt.
Idag har jag haft en tungtrött dag
som varit väldigt lätt.
Dels så sov jag länge i morse.
Jag hade ett mycket bra möte
med en annan studievägledare
och blev glad för det hon
utvecklat. Jag träffade en
kompis från förr och vi ska boka
in en lunch framöver för att prata.
Sen har jag träffat Sensus som säger
att vi har ett angenämnt problem.
Till vattenpasset AiChi som jag ska
ha, har så många anmält sig så att
vi måste säga stopp eller utöka med
ett pass till. Det känns underbart,
helst när det är något som jag tror
på och kämpat för att det ska komma
igång igen med mig som ledare.
Allting har en lösning och en framtid
bara det kommer i rätt tid......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0