Lyckokänsla del 2

Jag fick ju ett sådant enormt lyckorus häromdagen,
av en som var så tacksam för min insats,
att jag fick en present.

Jag har tänkt på en annan person länge,
att om jag får tag på en sådan ska jag ge bort den,
i veckan fick jag en.
Frågade först familjen om någon ville ha,
men alla var nöjda.
I morse sökte jag upp personen,
och frågade om denne vill ha detta.
Hon tog den mellan sina händer,
stirrade länge,
rodnade,
stammade och
frågade vad det kostade.
Du får den gratis om du lovar att ha kul.
Denna person visar sällan känslor,
hon flög om halsen på mig och tackade stort.

Gissa om jag kände mig nöjd,
att få ge denna person,
som inte är en bekant men jag vet vad hon gillar,
denna sak som hon uppskattar så,
utan att hon bett om det.
A big surprice som  värmde enda in i hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0